Saturday, July 05, 2014

Salam Ramadan Al Mubarak 1435

Bismillah Alhamdulillah

Bersua kembali kita di alam maya :)

Salam Ramadan utk semua semoga berada dalam lindungan dan rahmat Allah selalu.

Puasa tak harini..hihi..Alhamdulillah setakat ni sy puasa penuh.

Anda bagaimana??

InshaAllah tahun ni tak tinggal puasa sbb ada baby :)

Doakan saya selamat melahirkan baby ye..inshaAllah due date 11.08.2014.

Semoga Allah memudahkan urusan saya,baby saya ketika dan saat melahirkannya nanti amiiin.

HasbiAllah wanikmal wakeel...Cukuplah Allah sbg penolongku amiin Ya Rob.

Saya mendoakan utk diri saya dan semua pembaca sekelian agar di beri rahmat,pengampunan dan seterusnya

di bebaskan dari bakaran api neraka..nauzubillahu min zaalik.

Hadis riwayat Abu Hurairah ra.:
Bahwa Rasulullah saw. bersabda: Apabila tiba bulan Ramadan, maka dibukalah pintu-pintu surga, ditutuplah pintu neraka dan setan-setan dibelenggu. (Shahih Muslim No.1793)

Ini saja dari saya utk tatapan kali ini:)

Semoga berjumpa lagi.

Semoga kita semua menjadi insan kaya dan berjaya di dunia dan akhirat inshaAllah

amiiin.

Salam kejayaan.

Nor Azian Zahri
Co Founder
Dyan Avenue Resources
07Ramadan2014
05July2014

No comments: